İzleyiciler

25 Mayıs 2016 Çarşamba

BURDA NİSAN 2016 ÇALIŞTIKLARIM ;)

Dikiş nakışla baya bi haşır neşir olmama rağmen blog yazma işini hep ertelediğimden hiçbiri yayınlayamadan kalıyor hep....
Bu sefer toplu olarak birkaç çalışmalarımı eklemek istedim....


Bu elbisenin kalıbı çok hoşuma gitti... fermuar vs. yok 
önünde incilerin arkasında görünmeyen çıçıtlar var elbiseyi bozma riski olduğundan ilik açmaya cesaret edemedim, böyle daha hoş durdu gibime geliyor,
bu modelde Nisan 2016 dergideki elbise ben elbisenin yan kısımlarındaki ekleri yapmadım çok geni,ş olmasını istemedim ;) (kumaşım yetmedi, olsa da eklemezdim sanırım) 
Bu da anne kız elbisemizzzz;)))benim elbisem Burda Nisan 2016(yalnız kalıp baya bi geniş kendi bedeninden bir küçük kesilebilir... Derin'in ki uydurmasyon ;)

lalalalala
ve son olarak kot şort yelek takım (yelek kalıp uydurmasyon, bir elbisenin üst kısmından faydalanarak kestim, şort Burda Çocuk dergsinden eski kalıplardan )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder