İzleyiciler

25 Kasım 2014 Salı

dikiş dikmeyi seviyoreeeee



Bu modeli http://birdikbinbak.blogspot.com.tr/ bu blogta gömüştüm bende diktim fakat model çok basit olmasına rağmen kareleri denkleştirmede baya bi zorlandım acemide olunca ...
kareleri denkleştirmek için çok uğraştığımdan, bir de kumaşım çok ince olduğundan ceplerle uğraşmak istemedim... üzerimde fotoğraflamayı unutmuşum ama bordo çoraplar ve kısa botlarla şık durdu yaptığım işi beğendim ;))

Dikiş dikmek gibisi yokkk çok güzel bir hobi benim için....İşim oldukça stresli, boş vakitlerimde hep dikiş vs işlerle uğraşıyorum öyle güzel kafamı rahatlatıyorumki ohh misss iyiki keşfetmişimmm... Birde yaşadığım şehirde güzel ve ucuz kumaş satan bir yerler olsa tadından yenmeyecek ama neyse

1 yorum:

  1. merhaba elbise gayet şık olmuş bende dikişe yeni gönül verenlerdenim ama sizde acemilik göremedim güle güle giyin kızınızıda allah bağışlasın takipteyim sizde gelmek isterseniz http://ayselmelike.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil