İzleyiciler

11 Kasım 2014 Salı

Siyah Beyaz

Kalıp Burda Dergisinden sayısını ve numarasını hatırlamıyorum cunku bu elbiseyi taaaa hamileliğimden önce kesmişim şimdide diktim... Çok hızlı çalışırım ben :)) Ama bittiğinde çok beğendim kollarına deri biye geçtim, modelde cepte vardı da ben biraz daha klasik olmasını istediğim için cebi uygulamadım, modelde gizli fermuar vardı fermuar içinde kumaşı keserken  pay bırakmamışım böyle bir şey geldi aklıma fermuarı dışardan ekledim..(acemi işi) sonuç olarak iş yerinde herkes elbiseni nereden aldınnn??? diyordu mutlulukkk not:fermuar normalde böyle durmuyor biraz içe kıvrılmışşş 

5 yorum:

  1. yeni bir blogger...hoşgeldiniz ...sizi takibe aldım bana da beklerim..
    http://nevanurkece.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. siten hayırlı olsun cnm. elbisen muhteşem ...bende beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  3. tesekkur ederim aysel melike :)

    YanıtlaSil